Українська мова




2 клас  (2021р.)
20.01.2021
онлайн урок
1 група
18.01.2021
онлайн урок
1 група
14.01.2021
Онлайн урок
13.01. 2021
Онлайн урок
1 група
2 група
12.01.2021
Онлайн урок
11.01.2021
Онлайн урок 
Посилання : 
1 група
Марина Круківська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Марина Круківська
Время: 11 янв. 2021 10:00 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7509743314?pwd=UE9qZ2RpM3JQd1U3R2RZVEFhYlBCdz09

Идентификатор конференции: 750 974 3314
Код доступа: 166778
2 група

Домашнє завдання
Укр.мова с. 6 (н.) впр.1 (друга частина таблиці).
Також  прочитайте 3 рази казку с. 7-9 Завтра на уроці ми з нею будемо працювати

3 клас

Пригадай частини мови
Поділи слова на 3 колонки: іменники, прикметники, дієслова
А) зимонька, сніжна, прийшла, дятел, строкатий, тарабанить;
Б) сніжок, лапатий, падає, калина, червона, пломеніє.

З поданих слів склади кілька речень.



Прочитай, випиши іменники у дві колонки: істоти, неістоти

 Улюбленим музичним інструментом українського народу була кобза. Грали на ній і сліпі люди. Найдавніша кобза мала тільки три струни.
Кобзарі закликали народ до боротьби за національне визволення.

До наведених іменників через риску допиши слова з протилежним значенням.
Тепло - ..., літо - ..., день - ..., радість - ..., гора - ..., весна - ..., початок - ..., північ - ..., шум - ... .
Склади і запиши 2 речення. Іменники підкресли одною рискою.


Добери загальну назву до кожної групи іменників, допиши  по 2 іменники своїх.

Київ, Тернопіль, Полтава, ...., .... - це ... .
Шевченко, Франко, Малишко , ..., ... - це ...
Андрій, Микола, Ірина, ..., ... - це...
Петрівна, Григорович, Іванівна ,..., ... - це...
Пушок, Мурка, Жук , ..., ...- це
Україна, Англія, Естонія, ..., ... - це...
Чорне, Середземне, Жовте, ..., ... - це...


Запиши по три іменники, що означають:
Прізвище, імя і по батькові людей: ...
Назви  столиць світу:...
Назви рік:...
Назви рослин:...
Назви тварин:...







2клас


СЛОВА, ЯКІ НАЗИВАЮТЬ ДІЇ ПРЕДМЕТІВ
Варіант 1

1.                    Слова, які називають дії предметів, відповідають на питання
а) що? хто?          
б) що робить? що зробив?         
в) який? яка? яке?
2. Познач рядок слів, які вказують на дії предметів.
а) яскравий, смілива, ніжне;
б) читають, танцюють, написали;
в) маляр, книжка, олівець.
3. До поданих назв тварин добери слова – назви дій.
Кінь (що робить?) _________________________ ;
півень (що робить?) ________________________ ;
заєць (що робить?) _________________________ ;
їжак (що робить?) _________________________ .
4. Підкресли у вірші слова – назви дій.
Роса сріблиться. Ще не жарко.
Стрекочуть коники – скачки…
Та ось зявилась сіножатка –
і трави падають гнучкі.           
5.До поданих слів – назв дій добери протилежні за значенням слова
Приходить - __________________ ;
говорить - ____________________ ;
плаче - _______________________ .
6. Встав у речення слова – назви дій.
Діти _____________________ у бібліотеку.
Вони ____________________ книги.
Катруся __________________ вірші Лесі Українки.
7. Утвори слова за зразком і запиши парами.
Зразок : читання – читати;
письмо - _______________________ ;
повага - ________________________ ;
життя - _________________________ .
8. Склади речення зі слів, які відповідають на питання:
Які? Хто? Що роблять? Де?
_________________________________________.

Варіант 2

1.                    Слова, які відповідають на питання що робить? що робив?, називають
а) назву предмета;    
б) дію предмета;                  
в) ознаку предмета.
2. Познач рядок слів, які вказують на дію предмета.
а) світлий, добрі, земна;
б) сонечко, матінка, земля;
в) читає, стрибав, буде говорити.
3. До назв предметів добери слова – назви дій.
Струмочок (що робить?) _____________________;
пташки (що роблять?) ________________________ ;
мама (що робить?) __________________________;
дощик (що робить?) _________________________ .
4. Підкресли у вірші слова – назви дій.
Заєць косив, котик носив,
лисиця згрібала,
павук складав у копицю,
а муха топтала.

5. До поданих слів – назв дій добери протилежні за значенням слова
Прилетіли - __________________ ;
заліз - ____________________ ;
сміється - _______________________ .
6. Встав у речення слова – назви дій.
Ми _____________________ на аеродром на світанку.
Пасажири ____________________ в літак.
Ось так літак __________________ вгору.
7. Утвори слова за зразком і запиши парами.
Зразок : Читання – читати;
жарт - _______________________ ;
сміх - ________________________ ;
щебет - _________________________ .
8. Склади речення зі слів, які відповідають на питання.
Коли? Що роблять? Які? Хто?



 СЛОВА, ЯКІ НАЗИВАЮТЬ ОЗНАКИ ПРЕДМЕТІВ

Варіант 1

1.Познач, на які питання відповідають слова, що називають ознаки предмета
а) що робив? що зробив?          
б) хто? що?               
в) який? яка? яке? які?
2. Вкажи рядок слів, які називають ознаки предметів.
а) зібрав, каже, смакувала;
б) дерево, мяч, калюжа;
в) медовий, сонячна, ласкаві.

3. Підкресли слова, що відповідають на питання (який? яка? яке? які?)
Радісний, злива, мати, ручка, червона, довгі, сміливий, Андрійко, сумне, бігає, вузько.
4. Добери по кілька слів, що є ознаками предметів.
Дерево (яке?) __________________ , ______________ , __________________.
Дівчинка (яка?) _______________ , __________________ , ______________.
5. Добери до назв предметів назви ознак:
Пташка                  пекучий
гніздо                    блакитна
небо                      маленьке
мороз                   перелітна
6. Прочитай вірш. Підкресли слова – назви ознак хвилястою лінією.


Червоні снігурі
стрибають по дворі.
В задумі чорний крук
присів на білий сук.


7. Прочитай. Встав у речення потрібні слова.
Дерево високе, а кущ _____________________ .
Зима холодна, а літо ______________________ .
8. Заміни виділені слова одним словом, яке називає ознаку предмета.
Зразок: Шафа для книг – книжкова шафа.
Поле пшениці - _____________ ______________ .
Гілка яблуні - _______________ ______________ .



Варіант 2

1. Слова, які називають ознаки предметів, відповідають на питання …
а) хто? що?               
б) що робить? що робив?                     
в) який? яка? яке? які?
2. Вкажи групу слів, які називають ознаки предметів.
а) ласкавий, золоті, ніжна;
б) ласка, золото, ніжність.
3. Підкресли в тексті слова – ознаки предметів.
Блакитне небо закрили грозові хмари. Пішов сильний дощ. Він облив зелені листочки на деревах, напоїв привялу травичку. Після рясного дощу все ожило навкруги.
4. Добери по кілька слів, що є ознаками предметів.
Вітер (який?) _______________ , _________________ , ___________________.
Птахи (які?) ________________ , _________________ , ____________________.
5. Добери до назв предметів назви ознак.
Поле                біла
Дерево                       плакуча
верба                          високе
сніжинка                    широке
6. Запиши слова за зразком
        Один                                        Багато
Стрункий юнак - ________________________________ ;
нова сукня - ____________________________________ ;
мале хлопя - ___________________________________ .
7. Прочитай. Встав у речення потрібні слова.
Молоко рідке, а сметана ________________________ .
Апельсин солодкий, а лимон ____________________ .
8. Заміни виділені слова одним словом
Промінь сонця - __________________________________ .
Одяг на свято - ___________________________________ .






СЛОВА, ЯКІ ОЗНАЧАЮТЬ НАЗВИ ПРЕДМЕТІВ
Варіант 1

1.                     Познач, на які питання відповідають назви тварин
а) що?
б) яка?
в) хто?
2. Визнач групу слів, які відповідають на питання  (що?)
а) ягня, лоша;
б) сонце, веселка.
3. Підкресли слова, що відповідають на питання (хто?)
Осінь, хлопя, учень, листок, вчитель, сніжинка, Катруся,  заєць,
4. Знайди зайве слово
а) Дніпро;
б) Київ;
в) Харків;
г) Одеса.
5. Запиши слова у таблицю.
Осінь, лисиця, грім, голуб, малятко, ромашка.

Хто?
Що?





6. Зміни за зразком назви предметів
Один                         Багато
букет                     _________________
театр                     _________________
кіт                          _________________
заєць                    _________________
вікно                        _________________         
подруга               __________________
7. Напиши по кілька назв предметів
Птахи: __________________ , __________________ , ________________ .
Квіти: ___________________ , __________________ , ________________ .
8. Доповни речення
Удень на небі світить _________________ , а вночі _________________ .

Варіант 2

1.                     Слова, які означають назви предметів, відповідають на питання …
а) який?
б) хто? що?
в) що робить? що робити?
2. Визнач, на які питання відповідають імена людей
а) який?
б) хто?
в) що?
3. Підкресли слова - назви предметів.
Яскравий, олівець, їжак, біла, радість, липка, біжить.
4. Утвори імена, додаючи літеру :
___льга, ___ксана, ___ванко, ___ленка, ___етрик.
5. Запиши слова у таблицю
Весна, вчителька, котик, зерно, плаття, Івась

Хто?
Що?





6. Зміни за зразком назви предметів:
Один             Багато
Стілець         _______________________;
автобус        _______________________;
ясен              _______________________;
коридор        ______________________;
вікно              ______________________;
лимон           ______________________ .
7. Добери протилежні за значенням слова:
День - __________________;
сум - ___________________;
добро - _________________ .
8. Доповни речення.
Картини малює _______________________, а вірші пише _______________________ .




21.11.16





21.10.16


ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ

                      









    08.10.2016                                 
                                       ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ                                                  
Творче завдання 1
1.     Спиши і відгадай:
Мию, мию без жалю. Мию там, де брудно.
Цю роботу я люблю, та від неї худну.
2.     Зі словом – відгадкою склади запитальне речення.
3.     Виконай звуковий аналіз слова «неї».

Творче завдання 2
1.     Запиши та відгадай:
У легкого держака голова така важка. ( ток, ло, мо );
Стоїть півень на току у червонім ковпаку. ( к, м, а);
Маленьким кругленьким докинеш до неба. (к, о, о).
2. Підкресли мякі приголосні.

Творче завдання 3
1.     Спиши. Підкресли букву, яка позначає звук «с».
Стоять під снігом сосни сонно, сидять на соснах снігурі.
Санчата на ставок з розгону скотились весело з гори.
В ямі не спиться  вусатому сому, сому вусатому сумно самому.
2. Виконай звуко – буквений аналіз слова «снігурі».

Творче завдання 4
1.Запиши і відгадай:
Уночі гуляє, а вдень спочиває. Має круглі очі, бачить серед ночі.
( о, в, а, с)
2.Придумай і запиши назви птахів, що починаються буквою «с».
3. Виконай звуко – буквений аналіз слова «гуляє»

Творче завдання 5
1.     Встав пропущену букву «щ»:
*е до* іде, пері*ить злива, *енятко вимокло , як хлю*,
А  *иглик, *ебетун *асливий, *ебече, пурхнувши на ку*!
 2. Виконай звуковий аналіз слова «щенятко».

Творче завдання 6
1.Спиши. Підкресли мякий приголосний.
   Цибуля, цифра, концерт, цукор, цвіркун, вулиця, криниця, цех, горобець, цвях, палець, суниця, блюдце, цілий, молодець, концерт, цегляний, цирк, кінець.






ТАБЛИЦЯ ЗВУКІВ



1 клас


Тексти для читання та переказування


ХОМ'ЯЧОК
Хлоп'ята знайшли на снігу пухнастого хом'ячка. Поклав Ігор звірка у кишеню.
Там він поводився, як господар. Спочатку гриз сухарі, а потім заснув.
(23 слова.)

ТАНОК СНІЖИНОК
Тиша оповила землю. Повітря застигло від холоду.
Олена стояла біля вікна. Вона дивилася на сніжинки, які  кружляли  у  веселому  танку.  Поступово  вони вкривали землю, дерева, будинки.
Дівчинка вибігла на вулицю. Одна зі сніжинок упала Олені на рукавичку. Дівчинка засмутилася. На рукавичці залишилася малесенька краплинка. 
(46 слів.)


  КОЗАКИ
Ми з друзями вигадали гру в козаків. Зробили собі дерев'яні шаблі. На подвір'ї збудували в кущах фортецю. Замість коней взяли самокати.
І почалася весела гра. Маленькі козачата з шаблями на самокатах. Перехожі нам радісно посміхалися. 
(36 слів.)


УКРАЇНСЬКЕ СЕЛО
Мальовниче українське село. Спить земля під крилами вітрів. За селом блукає синій туман. Сумно плаче стара верба над тихим ставом. А сонний очерет заспокоює її.

На небі засяяв повний місяць. Висипали поряд ця­точки зірок. Милий куточок рідного краю. (40 слів.)

РИСЬ І ВОВЧИЦЯ
       Вовчиця впевнено йшла туди, де лежала рись. Лісова кішка була великою, спритною, сильною твариною. А вовчиця маленька і худа.
       Рись підняла кігтисту лапу, але вовчиця не рухалася. Так і застигли вони одна проти одної.
Рись легко скочила на зігнуту березу і озирнулася. Обережна вовчиця чекала. Кішка збігла вниз нахиленим стовбуром.
      Маленька вовчиця перемогла у мовчазному поєдинку. (59 слів.)
                                                  

                               ЗОЗУЛЯ
  Оперення в зозулі рябеньке. Хвіст довгий, з вели­кими білими цятками. Зозуля рідко сідає на землю, а ходити зовсім не вміє. Тримається вона чорнолісся, бо тут їй найкращий харч. Цілий день зозуля літає і виз­бирує по гілках дерев волохату гусінь. (40 слів.)



                    КОЗАК МАМАЙ              
Сидить під молодим дубом посеред степу широкого козак Мамай. На бандурі грає. Люлечку посмоктує і веселі слова примовляє.
Біля козака лежить бойове спорядження. Па гілляці висить шабля. Поруч застиг вірний кінь вороний. Зірким поглядом степ оглядає. Чи не ворухнеться десь там во­рог? (44 слова.)

    КОРИСНА СПРАВА
Кожного дня намагайся робити корисну справу. Ви­вчи урок, прибери кімнату, відвідай бабусю.
Одна маленька справа краща за велике безділля. Весь світ тримається на наших корисних справах. Не витрачай свій час даремно. (33 слова.)


Тексти для списування
1.           Списати  текст.
    Прийшло  тепле  літечко.  Шумлять  високі  сосни.  Зацвіла  липа.  Достигає  солодка  суниця.  Дзвінко  співають  птахи.
2.           Списати  текст.
    Зацвіли  перші  весняні  квіти.  На  деревах  розпустилися  зелені  листочки.  Над  квітами  літають  гарні  метелики.  В  траві  бігають  мурахи.  В  лісі  прокинулись  колючі  їжачки.
3.            Списати  текст.
   Гарно  весною  у  нашому  дворі. У  садочку  співають  соловї.  на  подвірї  є  клумби.  Під  парканом  є  багато  мяти. Жодної  бурянини  не  видно  у  садочку  та  на  подвірї.
4.            Списати  текст.
   Мурашка  знайшла  зерно.  Воно  було  важким.  Мурашка  покликала  товаришів.  Дружно  тягнуть  зернину  малі  трудівники.
5.             Списати  текст.
    Соломійка  розбила  у  садку  клумбу.  Вона  посадила  на  клумбі  квіти.  Мама  похвалила  доньку.
6.           Списати  текст.
     Іван  і  Степан ─ товариші.  Вони  живуть  в  одному  будинку,  вчаться  в  одному  класі.  Вони  разом  граються,  роблять  уроки.
7.           Списати  текст.
   Василько  і  Степанко  живуть  у  селі.  Біля  села  є  ліс  і  річка.  Хлопчики  люблять  ходити  до  лісу.  Там  багато  грибів  та  ягід.  У  річці  вони  часто  купаються. 
    Гарно  влітку !  













10.02.2020


Читаємо і передруковуємо















12.03.2020

завдання для вдумливого читання








Виконайте цікаві завдання з  української мови 

з презентації

(письмові завдання друкуйте в зошит в клітинку)


23.03-27.03

Перегляньте відео пригадайте написання 

друкованої літери Є та її звукове значення.

Навчіться писати писану букву Є



Виконайте завдання Єнота.
запишіть слова так, щоб на першій футболці були слова , де "є" позначає 2 звука, а на другій - один.

Читаємо слова і тексти


Прочитайте слова .Спишіть. Підкресліть зайве слово
Відгадай кросворди



Перегляньте презентації . Повторіть правила читання і написання м'якого знаку

Виконайте практичні завдання


 ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕОУРОК 
ПРО НАПИСАННЯ І ЧИТАННЯ СЛІВ З БУКВОСПОЛУЧЕННЯМ "ЬО"
 (ПОЧИНАЄТЬСЯ ВІДЕО З 1ГОД 30ХВ)

30.03
Шановні батьки, переходьте за посиланням і використовуйте завдання для роботи вдома

Попрацюйте з різними завданнями




Зараз ти читатимеш казку "Лінивий велосипед", спробуй вгадати, чому велосипед тут назвали "лінивим"?
А тепер виразно прочитай казку, промовляючи слова замість малюнків.

  • Чи співпали твої передбачення з тим, що ти прочитав у казці?
  • Якого кольору був згаданий велосипед?
  • На що скаржився велосипед, коли хлопчик хотів покататися на ньому?
  • Який висновок зробив велосипед після того, як хлопчик розповів йому де був і що бачив?
  • А чи є в тебе велосипед? Якого він кольору? Чи не лінивий він у тебе? Якщо хочеш, намалюй свій велосипед і поділися з нами малюнком у вайбері.


Щоб потренуватися писати слова писаними літерами , навчимося писати зоровий диктант. 
Приготуй зошит .
 Працюй з відеопрезентацією.
 Якщо не встигаєш писати  - нажимай на паузу.


06.04 - 10.04
На цьому тижні ми з вами навчимося писати літери "зе", "ге" читатати та писати слова і речення з цими буквами та дізнаємося про цікаве буквосполучення "дз"

Буква "Зе"

працюємо у зошиті с.39 -41

Прочитай слова з новою літерою.
Прочитай лічилку (5 разів)
Закрий текст і спробуй її прочитати за допомогою малюнків.


Пограй у гру "Склади слово"


Спиши у зошит писаними літерами
Сонце, кульбаба, Віка, заєць, казка, зелений, димок, зуб, знову, замок, Зоя.

Зроби зарядку для пальчиків

Буква "Ге"
Вчимося писати літеру "ге"
Робота у зошиті с. 45


Погляньте на малюнок . Скільки голів має дракон? Чим займається кожна голова? Чи хотіли б ви мати такі здібності ? Про що буде текст? 

Самостійно прочитайте текст 2 рази.

Яка головна думка тексту?




Що таке медіа або засоби масової інформації?(ЗМІ)

Преса (газети,журнали,книги), радіо, телебачення, інтернет, кінематограф, звукозаписи та відеозаписи, відеотекст, телетекст, рекламні щити - звернення до багатьох людей 

Виконай завдання на карточці. Навчися писати слово "газета"



В українській мові слова мають різні значення.
Слова протилежні за значенням - називаються антоніми

Дидактичний матеріал "Слова-антоніми, слова-синоніми"


Антоніми - з'єднати пари - Ficha interactiva


Буквосполучення ДЗ
Переглянь відео навчися читати слова з буквосполученням "дз". Пригадай скільки звуків позначає це буквосполучення.


нуш буквосполучення дз і дж - Поиск в Google | Вышивка крестом Курс:Учимся читать на украинском языке: Буквосполучення ДЖ, ДЗ
Презентація до уроків навчання грамоти" Буквосполучення дж, дз ...

Попрацюй у зошиті с. 42-44
Пригадай виконання 
звукового аналізу слів  
Дзвінок - 
 2 скл., 7б., 6зв.

Потренуйся
Надрукуй слова. Виконай звуковий аналіз
Дзеркало
кукурудза
дзюрчить
дзвінкий
дзьоб

Виконай завдання на картках
Прочитай текст.(5 разів) Добери заголовок.
Подумай, яка головна думка цього тексту.


Які різні дзбоби у птахів!
У пелікана дзьоб великий , як сачок. Пелікан у дзьоб складає рибу.
У горобця дзьобик маленький і міцний, як жорна у млині, щоб зернятка перемелювати.
  У шишкаря дзьоб загнутий , як обценьки, щоб насіння з шишок діставати.
 У лелеки дзьоб довгий , наче щипці, щоб жабок в травіф ловити.
 Дзьобом птахи добувають їжу. А ще дзьоб потрібен, щоб гніздо будувати, пір'я чистити і....

Як би ти закінчив текст?



Попрацюємо з аудіюванням
(слуханням)

Прослухай уважно текст.
Виконай тестові завдання 
(обведи букву біля правильної відповіді)


Ви вивчили багато букв.
Тепер потренуйтеся писати словосполучення писаними літерами.


    Клен зеленіє. Льон синіє. Довга змія . Низький кущ .
 Глибокий колодязьВесела казка . Цікаве кошеня.

Підберіть слова протилежні за значенням 
до підкреслених слів.

Пограйте у гру "Знайди зайве слово"
Читайте слова на цеглинках  по рядку.
Знайди в кожному рядку зайве слово. Поясни чому?
Зафарбуй цеглинку із зайвим словом.
Пограйте у гру "Пазл"
Для цього повторіть звуко-буквений аналіз слова


13.04 - 17.04
Привіт мої любі першокласники! Починаємо новий тиждень. 
Будемо гарно працювати. 
Пригадаємо букви "пе", "ер", "те", навчимося писати їх писаними літерами. Будемо писати, читати і грати у мовні ігри. Вперед!

Повторіть алфавіт. 
Розставте слова в алфавітному порядку.

Повторіть поділ слів на склади


Буква "пе"
Відгадайте загадки. Відгадки надрукуйте у зошит. Пригадайте, який звук позначає буква "пе". Зробіть звуковий аналіз 3 слів (на ваш вибір).

Уважно подивіться як пишуться писані 
велика і маленька літери "пе".

Попрацюйте у прописах с. 46

Буква "Пе" нас хочить познайомити з таким словом як "папір". Звідки він до нас прийшов і як його виготовляють. Перегляньте відео.



Тепер давайте почитаємо слова і текст з новою буквою.


Розкажи батькам, що ти дізнався про папір.
З чого виготовляють папір?
Що таке макулатура?
У школі ми  кожен рік збираємо і здаємо макулатуру. Подумайте, для чого?






Попрацюйте на карточці

Пригадайте, якими бувають звуки в українській мові?

Звуки : голосні і приголосні.
Голосні : наголошені і ненаголошені.
Приголосні : тверді -м'які, дзвінкі-глухі.

Подивіться відео і пригадайте , як утворюються і розрізняються глухі і дзвінкі приголосні.


Прочитай слово , в якому заплуталися склади.
реперва
Пригадайте , що ми робили в школі на перерві. 
Що можна, а чого потрібно уникати на перерві. Виконайте завдання на картці.


Прочитайте текст. (5 разів). Перекажіть батькам.
Буква "ер"
Подивіться відео. Пригадайте все, що знаєте 
про букву "ер". Завдання виконайте усно.






Тепер давай відшукаємо букви Р р в анімованих прописах, уважно проглянемо, як вони пишуться.

-Працюємо у прописах с. 47-48

Склади речення. Одне  запиши  у зошит.

Прочитай слова  і текст. 
Подумай , для чого потрібна реклама


Реклама - це привертання уваги за допомогою малюнка, пісні, відео тощо, для популяризації чогось.

Придумай свою рекламу 
(улюбленої страви, книжки, предмету, гри  тощо)


Прочитай слова .
Чому вони написані з великої букви?
Випиши у зошит тільки назви річок.

Олена, Вінниця, Дніпро, Стрілецька, Ігор, Десна, Петренко,  Вуж, Париж, Китай, Південний Буг, Марс, Дунай.

Прочитай вірш


Виконай завдання на картці
Правила переносу


Спиши слова. Підкресли ті, що не можна перенести.
 Ріка, лялька, шиє, щока, Леся, бук,  дзьоб, голуб, золотий, удав.

Підкреслене слово поділи на склади для переносу.


Буква "те"

Відгадайте загадки (усно)
Запишіть 5 слів відгадок, поділіть їх на склади, поставте наголос.

Вчіться читати слова з буквою "те"

Подивіться  відеотренажер . Вчіться правильно писати велику і малу литери "те"


Попрацюйте в зошиті с. 49-50

Пограйте у гру "Знайдіть Великодні слова"


Прочитайте вірш про телефон.

Попрацюй на картці

Пригадай які види театрів існують.

Прочитай текст.
У який театр ходили діти?
Придумай назву (заголовок) до тексту.

Пригадай правила поводження у театрі.
Виконай завдання на картці.





21.04 - 24.04
Доброго дня, мої любі першокласники!
На цьому тижні ми з вами продовжимо вивчати букви , вчитися їх писати. Будемо тренуватися читати тексти та писати слова і речення писаними літерами.
Успіху вам!

Буква Юю
Уважно переглянь відео і усно дай відповіді на запитання

А тепер дізнайтеся про деякі секрети нової букви. Послухайте Мову і Суржика


Попрацюй у прописі с. 51

Тепер відпочинь і спробуй повторити рухи


Тепер почитаємо слова. Попрацюємо з тренажером 


Прочитайте  слова та вірш.

Познайомтеся з особливим житлом деяких народів.
Попрацюйте з карткою

Прочитайте , що люблять та не люблять діти.

Подумай і запиши, що ти любиш і не любиш

Повтори буквосполучення ДЗ .
Виконай завдання письмово (писаними літерами)




Буква "Ха"
Перегляньте відео. Відповідайте усно





Уважно перегляньте  відео і навчіться  правильно писати малу і велику літери "ха"






Попрацюйте у зошиті с.52



Трішки розчитаємось і пригадаємо назви риб.




Прочитайте слова та текст .

Познайомтеся з героями цього тексту.
Відгадай загадки, утвори нове слово.

Прочитайте  вірш.
Який би заголовок ви дали  цьому віршу?

Попрацюйте  з карткою. 
Вчіться правильно писати слово "хвіст".

ТЕКСТ
Пригадаємо, що таке текст.


Послухай уважно які існують типи текстів


Детальніше познайомся з текстом-описом


Прочитайте текст-опис.
Дайте відповідь на такі питання?
  • Який розмір тваринки?
  • Яка в нього шерсть?
  • Які вушка?
  • Якої форми хвостик?
  • Які лапки? Для чого?
Буква "Же"
Давайте пригадаємо звуковий аналіз слів 
та виконаємо завдання на картках


Вчіться правильно писати літеру "же".


Порацюй у зошиті с. 53-54
Ви навчилися писати велику і маленьку літери "Же",
тепер подивіться відео, відгадайте загадки,
 а відгадки запишіть писаними літерами у зошит.




Гра "Почитаємо з бджілками"



Давайте почитаємо слова і вірш з вивченою буквою.


Виконай завдання на картці
(Математична граматика : додавай і віднімай букви від слова і утвориш нове слово)




ТЕКСТ
Продовжуємо вчити різні види текстів.
Подивіться відео і пригадайте, що ви вже знаєте про текст. Запам'ятайте особливості нового типу тексту.


Тепер дізнайтеся більше інформації про те , 
як складають текст-розповідь


Прочитайте текст з картки 
і дайте відповіді на запитання.

  • Назвіть героїв оповідання?
  • Куди пішли діти?
  • Кого побачила Катруся?
  • Чому дівчинка заплакала?
  • Що зробив їжачок?
  • Чи правильно я думаю, що це текст- розповідь? Чому?


27.04 - 30.04
Ось і закінчується наша подорож по країні Алфавіт. На цьому тижні ми навчимося писати писаними буквами : буквосполучення дж, букву "че" і букву "еф". І перегорнемо останню сторінку букваря.

Буквосполучення ДЖ

Перегляньте відео, дайте відповіді на питання (усно)


Пригадай, що буквосполучення ДЖ (2 букви )
 позначає 1 звук

Презентація до уроків навчання грамоти" Буквосполучення дж, дз ...


Попрацюй у зошиті с.55-56

Тепер давай почитаємо слова з буквосполученням дж.
Прочитаємо текст і дізнаємось як живе бджолина сім'я.

Людину , яка вирощує та доглядає бджіл називають
бджоляр або пасічник

Виконай завдання на картці



Подивіться чим джміль відрізняється від бджоли



1. Прочитай слова в першому завданні.
Спиши у зошит тільки двоскладові слова.
З одним із слів склади і запиши речення.

2. Прочитай текст. Намалюй героїв цієї казки та квіти чарівної галявини.

Маленька бджілка пропонує зробити гімнастику 
для очей. Уважно слідкуйте за бджілкою і відпочивайте.



ТЕКСТ
Познайомтеся ще з одним видом тексту -
текст-міркування


Прочитайте текст на картці та знайдіть основні частини тексту-міркування.
Які слова підказують , що це текст- міркування?



Буква "Че"

Подивіться відео, пригадайте , 
що ви знаєте про букву "Че".

Подивіться , як правильно пишеться велика і маленька літери "че"(потренуйтеся).





Попрацюй у зошиті с. 57

Відпочинь. Потанцюй


Давайте потренуємось швидко читати.
Пограйте у гру "Блискавка"



Тепер прочитаємо слова і вірш з новою буквою
В третьому завданні ви побачили від чого може червоніти людина.

В українській мові виможете зустріти таке словосполучення "ПЕКТИ РАКІВ" - це теж означає ЧЕРВОНІТИ


Прочитайте казку. 
  • Подумайте , хто герої цієї казки?
  • Хто холовний герой?


  • Поясніть, кого називають - невдячним?
  • Що треба було зробити мусі, що її не назвали "невдячною"?



Виконайте завдання у зошиті.




Буква "еф"
Ми закінчуємо вивчення писаних літер буквою "еф" не випадково. Ця буква є найменш вживаною в українській мові. А більшість слів, які починаються цією літерою - запозичені з інших мов.

Перегляньте відео, виконайте завдання усно.



Послухайте Мавку і Суржика.
Вчіться правильно писати велику і маленьку букви





Попрацюй у зошиті с. 58

Відпочинь. Виконай гімнастику для очей.




Прочитайте слова з буквою "еф"та текст.
 Дізнайся, що таке селфі.
Попрацюй на картці, подумай, коли селфі може бути небезпечне!



Афіша - рекламне повідомлення про певну подію.

Порацюй на картці
Уважно розгляньте афішу.
Спробуйте скласти розповідь за планом

Прочитай слова. Спиши слова з картки у зошит писаними літерами. Поділи на склади і постав наголос.
Виконай звуковий аналіз слова,
 що позначає назву рослини.


ТЕКСТ. ЗАГОЛОВОК ТЕКСТУ
Послухайте Мавку і Суржика. Повторіть свої знання про текст і заголовок


Тепер давайте потренуємося добирати 
найбільш влучні заголовки дотексту.

Прочитайте текст. 
Виберіть із трьох варіантів найкращий заголовок.





Вибери один текст, спиши його у зошит. 
Не забудь написати заголовок.

Попрацюй у прописах.
 Повтори , які слова пишуться з великої букви.
с.59- 60




04.05 - 08.05

Ми з вами закінчили вчити друковані 
і писані літери українського алфавіту. 
Давайте подивимося мультфільм 
і пригадаємо весь алфавіт.

Вивчіть алфавіт напам'ять.
Запам'ятайте основні з'єднання літер.

Попрацюй у прописі.
с. 61-62

Запишіть слова за алфавітом у зошит.

Черепаха, кошеня, акула, вівця, білочка.

Потренуйтеся читати . 


Попрацюйте над текстом.



Повтори і закріпи знання про слова-предмети, 
слова- ознаки та слова-дії. 



Виконай завдання 
Запиши слова у правильному порядку, щоб вийшло речення нас , У , собака, є . тінь, Равлики, люблять. звати, Мене , Тарас .


У реченнях підкресли однією лінією слова-предмети.


Прочитай вірш

МОЇЙ БАБУСІ
Бабуся сива, мов квітуча вишня,
Моя бабуся — вишенька в саду.
Мене ти знову зустрічати вийшла
І по стежині я до тебе йду.
Іду, щоб прихилитися всім серцем
До рук твоїх — ласкавих і м'яких,
Поглянути у очі — два озерця,
І прочитати радість щиру в них.
Пробач, що я буваю неслухняна —
Трапляється всіляке у житті.
Я знаю, що, бабусенько кохана,
У тебе серце й руки золоті!
Пригадай свою бабусю. 
Добери і запиши у зошит слова-ознаки.
Бабуся (яка?)..., ...,...,...  .
Переглянь уважно мультфільм.
 Подумай, чи можна назвати онука чемним? 
Чи поводишся ти так зі своєю бабусею?

Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського

Як би ти відповів на запитання Миколки?

АПОСТРОФ
Сьогодні пригадаємо , що таке апостроф 
і коли він пишеться у словах. 
Потренуємося читати і писати слова з апострофом.




Щоб приголосний був твердим, Апостроф ставлять поруч з ним Цей знак у тих словах стоїть, Де далі йдуть Я, Ю, Є, Ї. З якою метою вживається апостроф...

Пригадайте речення- підказку, яку ми вчили, щоб запам'ятати після яких літер вживається апостроф.


Біля парку верба, Марина Федорівна рада.


Потренуйтеся читати слова з апострофом.


Запиши слова у зошит під диктовку.
Коли будеш виконувати звуковий аналіз ,не забудь,
 що приголосний перед апострофом завжди твердий, 
а буква після апострофа завжди позначає два звука.
Словниковий диктант П`ять, дев`ять, десять, б`ють, реп`ях, м’ята, рюкзак, рядно, буряк, бур`ян, буря, пір`я. Зробити звуко-буквений аналіз слів. М’...


- Хто зробив помилку? св’ято подвір’я буря пять солов’ї


Переглянь відео, поміркуй ,
в яких словах ставимо апостроф , 
а в яких - ні. 
Чому?




Сьогодні ми поговоримо ще про одного члена твоєї родини - це дідусь. Вам неймовірно пощастило, якщо у вас є дідусь. Це людина, яка завжди вам допоможе своїми мудрими порадами. 

Перегляньте мультфільм, зверни увагу,
 як хлопчик уважно ставиться до свого дідуся. 
Я впевнена і ви так само любите і поважаєте своїх дідусів.


Тепер виконайте завдання для розчитки
Гра "Розчаклуй слова"


Прочитайте оповідання Василя Сухомлинського.

Подумайте і запишіть у зошит речення  - якими були діти?



Попрацюй письмово в зошиті.


12.05-15.05
 Перегляньте відеоурок і дізнайтеся 
більше про слова близькі за значенням.
Практичні завдання записуйте  у зошит.


Виконай завдання з картки.

Складіть і запишіть речення з одним із слів.

Прочитай швидко маленькі слова.


Прочитай текст. Дай відповіді на запитання.



Подумай, чому цей текст назвали казкою, 
а не оповіданням?

Чи можна назвати Зайчика і Місяць друзями?
До слова "друг" добери слова близькі за значеннями (усно).


Попрацюйте письмова у зошиті.

Ви вже знаєте, що слова можуть бути близькими за значенням, протилежні за значенням. 
А ще в українській мові 
слова можуть мати пряме і переносне значення.
Подивіться відео .

Пригадай звуковий аналіз слів.
Виконай завдання на картці.
Вибери 3 слова і зроби звуковий аналіз у зошиті.

Попрацюй письмово у зошиті.

Потренуйтеся читати. 
Гра "Відновіть слова"

Прочитайте тексти . 
Розкажіть батькам, що  цікаве ви дізналися про дерева.




Підсумкова тестова робота з української мови.



18.05-22.05

Ми вже знаємо з вами про
слова назви предметів, слова-ознаки,
 слова-дії.
Переглянь відеоурок і дізнайся 
про маленькі , але дуже важливі 
слова-помічники або службові слова.

Письмові завдання виконуй у зошит.

Прочитай текст.
Назви в ньому службові слова.
Розкажи батькам, що нового ти дізнався про кульбабку.
Кульбаба Кульбаба лікарська — цінна рослина. Настій із квіток п'ють при багатьох хворобах. Молочним соком закапують очі при запаленні. Листки кульб...

Спиши у зошит перше речення.

Навчися писати малюнковий диктант.


Попрацюй з тренажером для читання

Прочитай текст.
Подумай - це казка чи оповідання? Чому?
Чудова в бабусиному саду яблуня! Бабуся каже, що таких яблук ніде немає. Я погоджуюсь з нею. Дійсно, яблука в бабусиному саду чудові. Вони всю зиму...

Запиши у зошит слово з апострофом.
Виконай звуковий аналіз цього слова.

Повтори знання про слова -предмети, 
слова-ознаки, слова-дії.

Якщо ти уважно працював,
 то спробуй скласти свій Сенкан до слова "Фрукти"

Правила складання Сенкану
1. Слово предмет (Зима)
2. Два слова- ознаки (Холодна, біла.)
3.  Три слова-дії (Лютує, морозить, зачаровує.)
4. Речення з чотирьох слів.
(Мені подобається білосніжна зима.)
5. Слово , яким ми можемо
 замінити слово- предмет. (Красуня.)

Ось який сенкан у нас вийшов:
Зима.
Холодна, біла.
Лютує, морозить, зачаровує.
Мені подобається білосніжна зима.
Красуня.

Виконай завдання з розчитки.


Закінчується весна. Попереду вас чекає літечко.
Прочитайте вірші про літні місяці.


Спиши у зошит вірш-загадку з писаного тексту.




25.05-29.05

Пригадай правила переносу. 
Дізнайся як переносити слова з м'яким знаком.
Практичні завдання з відео - виконуй у зошиті.



Виконай завдання з розчитки





Уважно прочитай текст з картки.


Прочитай приказки і прикмети про серпень.





Склади прислів'я та приказки з частинок.
Спиши у зошит 2 прислів'я чи приказки, які сподобались.

Закріпи свої вміння виконувати звуковий аналіз слів.

Прослухай аудіоказку   А.Михайленка "Де ховається літо". Слухай уважно, уявляй те, що почуєш.
 Тоді тобі легше буде відповісти на запитання.



Попрацюй у зошиті




Закріпи свої знання про службові слова.




Виконай завдання з картки.
У другому завданні підкресли службові слова.


Прочитай текст з прихованими словами.



Прочитай текст про другий місяць літа. 
Запам'ятай як цей місяць називали вдавнину.


Спиши у зошит 


Прочитай  текст на картці.


Перевір чи був ти уважним
Гра 1
Гра 2

Спиши текст у зошит.

Виконай завдання до тексту
1. Підкресли у тексті двома лініями слова-дії.
2. Випиши  2 односкладових слова, 2 -  двоскладових і 2 -трискладових слова.
3. Виконай звуковий аналіз слова "біжить".
4. Поділи слово "гладенька" на склади для переносу.




Немає коментарів:

Дописати коментар