Математика



2 клас (2021р)
20.01.2021
Онлайн урок
14.01 2021
Онлайн урок
Посилання


13.01.2021
Онлайн урок
Посилання:



1 клас
12.03
Розв'яжи задачі. 
Запиши приклад розв'зання

Задачі на зменшення та збільшення числа на кілька одиниць
1. Мама спекла 14 пиріжків, а бабуся – на 4 менше. Скільки пиріжків спекла бабуся?
2. У класі було 16 хлопчиків, а дівчаток – на 5 менше. Скільки дівчаток було у класі?

3. Мама купила 13 кг буряків, а моркви – на 3 кг менше. Скільки кілограмів моркви купила мама?
4. Діти зібрали 10 кг овочів, а фруктів – на 4 кг більше. Скільки кілограмів фруктів зібрали діти ?
5.  Дюймовочка зібрала 11 зернят, а Попелюшка  – на 7 зерен більше. Скільки зерен зібрала Попелюшка?
6. Малюк з’їв 4 тістечка, а Кaрлсон – на 10 тістечок більше. Скільки тістечок з’їв Карлсон?
Задачі на знаходження остачі
1.У Дюймовочки було 13 намистинок. Вона подарувала Попелюшці 10. Скільки залишилось намистинок у Дюймовочки?
2.Колобок зібрав 16 грибів. Він віддав Зайчикові 6 грибів. Скільки грибів залишилося у Колобка?
3. Снігурочка намалювала 20 сніжинок. Вона подарувала малятам 10 сніжинок. Скільки сніжинок залишилося в Снігурочки?
4.Кіт Матроскін спік 18 пиріжків. Він віддав Шарику 10 пиріжків. Скільки пиріжків залишилося в Матроскіна?
5. Лисичка спіймала 10 півників. Котик звільнив 10 півників. Скільки півників залишилося в лисички?
6. Зайчик посадив 18 морквин. Він вже зібрав 5 морквин. Скільки морквин залишилося зірвати зайчикові?
Задачі на знаходження суми двох чисел 

1.У коробці було 10 кульок, а на ялинці-7 кульок. Скільки всього кульок?
2. У Івасика було 16 фломастерів і 4 олівці. Скільки всього було олівці і фломастерів?
3 Карлсон з’їв 15 тістечок і 5 цукерок. Скільки всього солодощів з’їв Карлсон?
4. Вовк впіймав 10 коропів і 5 окунів. Скільки всього рибин впіймав вовк?
5. Діти посадили 10 беріз і 5 ялинок. Скільки всього дерев посадили діти?
6. У дівчинки було 10 кубиків і 6 лялечок. Скільки всього іграшок було у дівчинки?
                      Задачі на різницеве порівняння
1. Вовк запросив у гості 3 поросят, 7 козенят. На скільки менше поросят запросив вовк, ніж козенят ?
2. На березі сиділо 8 жабок, а в очереті – 9. На скільки менше жабок сиділо на березі, ніж в очереті?
3.Мама купила 17 яблук, а груш – 10. На скільки більше мама купила яблук, ніж груш?
4. У самоварі 6 л води, а  у відрі 10 л. На скільки менше літрів води у самоварі, ніж у пляшці?
5. Сашкові 10 років, а Оленці 16 років. На скільки років Оленка старша від Сашка?
6. Івасикові 4 роки, а Маринці 5 років. На скільки років Івасик молодший від Маринки?
 Задачі на знаходження невідомого доданка
1. В хлопчика було 9 машинок.  4 машинки вантажні, а інші легкові. Скільки легкових машинок було в хлопчика ?
2. У дівчинки було 10  зошитів.  3 зошита в клітинку, інші в лінію. Скільки зошитів в лінію було у дівчинки?
3. В автобусі їхало 19 пасажирів : жінки і чоловіки.  6 пасажирів були чоловіки. Скільки жінок їхало в автобусі?





Приклади
4+4-5=
8-5+6=
8-3+5=
2+5-5=
3+5-4=
4+4+1=
8-5+2=
8-3-4=
2+5-7=
3+2+5=
4+3-5=
8-4+6=
5-4+7=
6+2-3=
10-8+6=
4+6-7=
10-5+3=
6+4-8=
1+9-7=
6+4-9=
9-4-5=
3+4-2=
8-6+6=
7-3-2=
8-2+4=
7-5-2=
8-4+5=
3+4-6=
8-6+5=
5-3+7=
6-4+5=
8-5+2=
2+6-3=
8-3+5=
8-7-0=
2+3+4=
10-2-6=
5+4-7=
7+3-5=
10-1-3=
10-4+3=
1+3+6=
9-3-4=
6+3-5=

4+2-5=
8-6+8=
6-3+4=
7-3+5=
8-7+9=
2+5-6=
1+5+4=
8-4+3=
6-4+7=
9-2-5=
3+6-9=
9-4-4=
9-8+6=
9-9+0=
2+7-5=
10-3-2=
3+7-5=
10-4+2=
2+8-9=
7-3-2=
4+3-5=
5+3-6=

7-3+5=
8+1-6=
9-7+2=
6+3-4=
8-5+6=
9-6+5=
5-3+4=
7-3-4=
6-4+5=
9-4-3=
7-2+5=
9-4-2=
6+3-8=
9-8+3=
10-7+4=
6+4-0=
1+9-2=
10-5+2=
8+2-4=
8-3+5=
4-3+6=
7+3-8=

9-5+4=
4+5-8=
9-7+5=
9-4+3=
9-2-6=
9-0-3=
2+7-6=
1+8-5=
9-5-1=
3+6-7=
9-2-4=
9-6+3=
1+8-7=
9-5+4=
10-6-3=
10-8+7=
9-4-3=
10-7+8=
9-6+4=
5-3+7=
6-2+3=
5-2+6=


3+4-7=
8-4+0=
4+5-6=
6-5+4=
2+7-3=
7-3+6=
10-4-2=
2+8-1=
10-5+3=
3+7-6=
10-9+4=
10-2-4=
10-7+5=
5+5-8=
2+5-6=
8-5+3=
6-4+6=
1+5+4=
8-4+6=
7-3+5=
4+3-6=
9-3-5=

Задачі

          1.
На  квітках  сиділо  5  жуків,  а  метеликів—на  2  більше.  Скільки  метеликів  сиділо  на  квітках?
                            
2. У  гаражі  стояло  2  легкові  автомобілі  й  кілька  вантажівок — всього  8  машин.  Скільки  вантажівок  було  в  гаражі?

3. До  свята  Нептуна  виготовили  з  картону  5  риб,  а  раків — на  3  більше.  Скільки  раків  виготовили  до  свята?

4. У  футбол  грало  8  дітей:  двоє  дівчаток,  а  решта — хлопчики.  Скільки хлопчиків  грало  у  футбол?

5. Із  паперу  зробили  5  чорних  і  3  сині  рибки.  Скільки  всього  рибок  зробили  з  паперу?    
   
6.  У  теслі  було  5  цвяхів.  Чотири  цвяхів  він  забив  у  віконну  раму.  Скільки  цвяхів  залишилось  у  теслі?

7.      На  каруселі  каталися  діти.  Коли  до  них  приєдналося  ще  двоє,  то  всіх  дітей  стало  7.  скільки  дітей  каталося  на  каруселі  спочатку?

8. У  мами  киці  9  кошенят:  5  рудих,  а  решта — смугасті.  Скільки  смугастих  діток  у  киці?

9.     На  столі-аеродромі  стояло  6  пластикових  літачків,  а  паперових — на  3  більше.  Скільки  паперових  літачків  стояло  на  столі?

10. Комору  закрили  на  7  замків.  Від  5  замків  загубили  ключі.  Скільки  замків  можна  відкрити?








10.02.2020


24.03
Повторимо 
Гра "Відгадай числа"

Познайомтесь з новою одиницею вимірювання рідини

Попрацюємо з числами першої сотні
Порахуйте від 28 до 35
Порахуйте від 42 до 50
Порахуйте від 75до 83
Порахуйте від 87 до 100

Пограємо в гру 
"Яке число приховане?"


Пригадайте 


Розклади на розрядні доданки за зразком
Зразок : 28 = 20+8
19 =            52 =         81 =
35 =            66 =         97 =
46 =            78 =         24 =


 і розв'жіть задачі



26.03

Вимося розв'язувати задачі
 на знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника (відео)



Потренуйтеся розв'язувати задачі нових видів
1.*В хлопчика було декілька машинок. Коли він подарував другові 4 машинки, в нього залишилося 15 машинок. Скільки машинок було в хлопчика спочатку?
2.* У дівчинки було декілька зошитів. Коли вона списала 3 зошита, в неї залишилося 14 зошити. Скільки зошитів було в дівчинки спочатку?
3.* В автобусі їхало кілька пасажирів. Коли 6 пасажирів вийшло, в ньому залишилося 10 пасажирів. Скільки пасажирів їхало в автобусі спочатку?
4.* В магазині було кілька ручок. Коли продали 8 ручок, то залишилося ще12 ручок. Скільки ручок було в магазині спочатку?

5.* У класі було декілька учнів. Коли 8 учнів пішли гратися, то залишилося  11 учнів. Скільки учнів було у класі спочатку?
_____________________________________________________
1.*На галявині гралося 8 лисенят. Коли декілька лисенят побігло в ліс, то залишилося на галявині 2 лисенят. Скільки лисенят побігло в ліс?
2.* У класі було 14 учнів. Коли декілька учнів вийшло з класу,  то в класі залишилося 3 учнів. Скільки учнів вийшло з класу?
3.* У Михайлика було 14 марок. Коли він віддав Петрику кілька марок, то в нього залишилося 10 марок. Скільки марок віддав хлопчик ?
4. *Діти отримали 18 задач. Коли вони розв’язали декілька задач, то їм залишилося розв’язати ще 6 задач. Скільки задач розв’язали діти?
5.*Мама принесла 16 цукерок. Коли діти з’їли декілька цукерок, то в них залишилося ще 6 цукерок. Скільки цукерок з’їли діти?


30.03 - 03.04






Перегляньте математичну казку
і навчіться обчислювати приклади з дужками


Розв'яжіть приклади
17-(4+3)                      100-(40+50)               15- 4-1
8+(3+7)                        60+(90-70)                 15- (4-1)
12+(16-10)                   80- (60-20)                 18- 5+3
15-(13-10)+8                30+ (70-60) - 40         18- (5+3)


Перегляньте урок математики. 
Вчіться додавати і віднімати двоцифрові числа без переходу через десяток.

Потренуйся розв'язувати приклади


Не забувайте відпочивати!







Тепер пропоную пограти в математичні ігри 
Гра 1
Гра 2

Чи знаєте ви основні правила

 математики? 

Подивіться презентацію

 і перевірте себе!




06.04 - 10.04


Порахуйте усно


Попрацюйте з картками




Пригадайте розрядний склад чисел.

Подивіться відео.
Вчіться додавати і віднімати 
двоцифрові числа.

Закріплюй свої вміння.  Обчислюй приклади.












Пригадайте підказки 
для розв'язання задач







Задачі на різницеве порівняння





Перевірте свої знання.
Виконайте математичний диктант

А тепер пограйте в математичні ігри
Гра 1
Гра 2
Гра 3

13.04 - 17.04

Порахуйте усно





Попрацюй на картках

Увага! В задачі про птахів є зайве данне (число). 
Не використовуй його у розв'язанні.

Подивись відеоурок . Вивчи нову одиницю вимірювання довжини - метр.



Тренуйтеся розв'язувати приклади
разом з героями казок. 
(Зупиняйте відео, преписуйте у зошит)

Потренуйте свою уважність . Порахуйте трикутники

Пригадайте одиниці вимірювання довжини

Запамя'тайте
Одиниці вимірювання довжини



Виконай завдання з іменованими числами

Відпочиньте і потанцюйте




            Пригадайте правила розв'язання 

задач на знаходження невідомого доданка



Потренуйтеся розв'язувати задачі

Попрацюй на картках


Міри довжини. Перетворення.
(Дистанційне навчання. презентація)








20.04- 24.04


Порахуй усно


Повтори правила додавання двоцифрових чисел



Попрацюй на картках


Математичний диктант
Запиши відповіді математичного диктанту у зошит



Відеоконференція 21.04
Порівняння і дії з іменованими числами 

Попрацюй з картками


Допоможи Мальвіні та Буратіно розв'язати задачі

27.04-30.04

Послухайте математичний реп і пригадайте, як називаються числа при відніманні.

Подивіться відеоурок 
"Знаходження невідомого від'ємника"

Попрацюйте на картці

Розв'яжи приклади

Послухайте як знайти невідомий доданок

Знайдіть невідомий доданок

25+__= 28
Міркуємо так, щоб знайти невідомий доданок потрібно від суми 28 відняти відомий доданок 25
28-25= 3
Невідомий доданок 3


___ +14=19

70+  ___ = 90

42+ ___ =52

___ + 36= 99

Пограй у гру "Перший мільйон"

Попрацюйте з карткою



Потренуйся рахувати усно

Пигадайте назви геометричних фігур
 Геометрична розминка

Накресліть три відрізки :
Перший довжиною 1дм.
Другий  - на 5см коротший за перший.
Третій - на 3 см довший за другий.

Обов'язково пишіть приклад, як ви знайшли довжину відрізка.

Попрацюйте на картці


28.04 математичний диктант 

Перегляньте відео повторіть одиниці вартості та дії з іменованими числами

Вирази запиши у зошит
Зверніть увагу при записі !
ГРИВНІ - грн ( без крапки ) .
КОПІЙКИ - к . ( з крапкою )

Попрацюйте на картках


(Дистанційне навчання , папка "Математика")

(Дистанційне навчання , папка "Математика")


Потренуйтеся розв'язувати задачі на збільшення


Перегляньте відео повторіть правила додавання до двоцифрових чисел



Повтори одиницю маси (кілограм)

Попрацюй на картках



04.05-08.05

Задачі на знаходження остачі та 
різницеве порівняння





Порівняй числа


Обчисли приклади

Порахуйте усно

Подивись відеоурок.
Пригадай як приклад на додавання можна перевірити прикладом на віднімання.
Завдання  уроку виконуй у зошиті.
Готуйся до самостійної роботи.
Спробуй записати і розв'язати всі завдання за 30хв.

ВаріантІ 1) Розв’яжи приклади: 28 + 1 = 46+ 43 = 75 – 5 = 17 – 7 = 10 + 40 = 90 – 20 = 2) Порівняй: 17 см і 1 дм 3) Накресли відрізок довжиною 1дм ...


Прочитай і запиши повне розв'язання задачі.
Мама купила 14 тістечок. 4 тістечка з’їли за вечерею. Скільки тістечок лишилося?



Перегляньте урок. 
Вчіться додавати зручним способом.
Письмові завдання уроку записуй у свій зошит.



Порахуй усно 

Виконай завдання 
Зверни увагу!
В завданні №3 можна скласти 3 приклади:
 1 приклад на додавання і 2 приклади на віднімання.

Допоможи дідусю у магазині.

Спробуй розв'язати логічні задачі



12.05 - 15.05

Подивіться відео. 
Вчіться додавати з переходом через десяток. Міркуйте вголос.

Спробуйте  розв'язати приклади.

6+7       9+5        8+3       4+7     5+9      6+8



На цьому тижні повторимо з вами 
таку важливу тему , як "Час".

Сонечко і Хмаринка вам хочуть допомогти.



Дізнайтеся про тривалість доби і її частини





Виконайте завдання у зошиті





Закріпіть свої знання







Вчися розв'язувати задачі. 
Записуй тільки розв'язки.
 Вибери декілька задач 
і запиши їх повне розв'язання 
(з короткою умовою).


Попрацюйте у зошиті

Складіть приклади на додавання, так, щоб відповідь дорівнювала числу у середній найбільшій кульці.
Доданків може бути два, три  ,а може бути і чотири.
Наприклад : 20+4+3=27




Попрацюйте з тренажером

Віднімання з переходом через десяток



Розв'яжи приклади . Запиши у зошит.
 Пояснюй батькам спосіб обчислення.

13-6         15-9        14-8       11-5       12-7       16-8



18.05 - 22.05

На попередньому тижні ви вчилися 
визначати час за годинником. 
Перевірте свої знання за допомогою 
інтерактивної роботи.


Щоб перевірити , чи правильно ви виконали завдання , натисніть, в кінці роботи, на слово Finish (Конец)
а далі на (проверь мои ответы)

Повторіть алгоритм розв'язування задач.


Вчіться розв'язувати задачі

Порахуй усно


Попрацюйте у зошиті




Виконайте завдання з картки


Перегляньте відео . Пригадайте одиниці вартості.


Виконай завдання з картки у зошиті.


25.05-29.05

Попрацюйте з уроком . 

Спробуй відновити доданки у прикладах. Запиши їх.




Перевір свої вміння


Виконай тестову роботу



Немає коментарів:

Дописати коментар